2011. december 21., szerda

2 db Bosch munkapad, szerelő állvány! LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

LEÁRAZTAM!
Eladó a képen látható Bosch szerelőpadok!
2 db játék szerelőasztal 1 db -nak a töredékéért.
A játékok használtak és a szerszámok sincsenek meg hozzá, de azok beszerezhetők, akár itt is a vaterán.  
1. állvány: nagy, masszív, szép állapotú, de 2 helyen meg van repedve. (lefényképeztem)
2. állvány: szerszámos ládának összecsukható, 2 csavar hiányzik a lábából, de ezek a csavarok maguk a játék csavarjai is, beszerezhető, karcos a teteje (lefényképeztem)
Az eredeti ára, (persze játékokkal és újonnan), 21. 000, - és 13. 000, -.
Az 1. nagyobb állványt: 5000, - Ft
A 2. szerszámos ládává csukható: 3000, - Ft
Ha együtt megveszed: 7000, - Ft-ért odaadom a kettőt.
Így töltöm fel 1 db-nak a kettőt fix árrasan, de ha csak az egyik érdekel írj és felteszem külön-külön is.
Köszi hogy benéztél, nézd meg a többi termékemet is.!


Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-22 16:45
. 2 db Bosch munkapad, szerelő állvány! LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése